divendres, 13 de juny del 2008

Un nou cop (previsible)

Companys, lectors i demés ànimes,

avui he anat a buscar una notificació de Cultura. Armat amb el meu sarró, el NIF provisional de l’associació i un cabàs ple d’il·lusió, he anat a correus de Ferran Puig a buscar la notificació.
Després dels inevitables preliminars, signar, datar, tornar a signar, escriure el nom ara aquí, ara allà, m’han entregat el sobre. He sortit de correus i, a recés per que plovia, no m’he pogut aguantar i l’he obert.

De cop, un ratlla negra com el búnker a la nit amb els llums apagats, s’ha introduït al meu cervell i ja no m’ha abandonat fins al cap d’una llarga estona.

Aquesta ratlla, aquesta negror, deia tal com això:

  • L’objecte de la sol·licitud no s’adequa a les bases de la convocatòria (base 1.4.a.)

No van poder els viquings, no van poder els descendents del Blad, l’empalador, tampoc van poder la guàrdia Vaticana... I TAMPOC PODRAN LES INSTITUCIONS CATALANES!!!

Estrany que la resolució no hagi arribat fins que no s’hagués acabat el torneig i, per tant, sabessin els resultats.

Com diu el nostre nom, CATALUNYA ENDAVANT, i no ens farem enrere per una noticia negativa. Ho tornarem a intentar, sinó demà, demà passat i, al final vencerem!